.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستور احمدي‌نژاد براي واردات بنزين

مديرعامل شركت ملي پالايش و پخش گفت: دكتر احمدي‌نژاد، رئيس جمهوري، مجوز كتبي براي واردات بنزين و تأمين نياز كشور را به وزير نفت ابلاغ كرده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از شانا ، سيد نورالدين شهنازي زاده افزود: با وجود اين كه بودجه‌اي براي واردات بنزين در سال آينده در نظر گرفته نشده، اما مجوز لازم براي واردات اين فرآورده باارزش به صورت كتبي از سوي دكتر احمدي نژاد، رئيس‌جمهوري به مهندس نوذري، وزير نفت ابلاغ شده و واردات بنزين تا زماني كه مورد نياز باشد، ادامه دارد.

وي تأكيد كرد: واردات بنزين مورد نياز مردم تا پايان فصل بهار ادامه دارد و ميزان ذخيره سازي نيز نه تنها كاهش نمي‌يابد، بلكه در پي افزايش آن هستيم، حتي اگر در سال آينده دولت بودجه‌اي براي واردات بنزين تعيين نكند، از محل فروش فرآورده‌هاي نفتي و مابه التفاوت قيمت‌ها، واردات فرآورده‌هاي مورد نياز صورت مي‌پذيرد و مردم دچار مشكل نمي‌شوند.
بنزين باقيمانده در كارت‌هاي سوخت با قيمت ۱۰۰ تومان عرضه مي‌شود

معاون وزير نفت گفت: هم اكنون يك ميليارد و ۵۰۰ ميليون ليتر بنزين در كارت سوخت خودروها ذخيره مانده كه در سال آينده نيز بنزين با هر قيمت و حجمي كه عرضه شود و هر نوع تغييري كه داشته باشد، ميزان سوختي كه در كارت خودروهاي شخصي و عمومي وجود دارد، به طور كامل حفظ شده و با قيمت ثابت ۱۰۰ تومان به آنها عرضه خواهد شد.

مديرعامل شركت ملي پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران درباره قيمت قطعي بنزين و ميزان سهميه بنزين اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به اين كه به روزهاي پاياني سال نزديك مي‌شويم و ديگر فرصتي براي تصميم‌گيري‌هاي قطعي درباره بنزين و قيمت آن وجود ندارد، تا پايان فروردين سال آينده ميزان سهميه بنزين خودروها همچون گذشته با نرخ ۱۰۰ تومان و ميزان سهميه ۱۲۰ ليتر عرضه مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.